EL VERTIGEN DEL TRAPEZISTA




EL VERTIGEN DEL TRAPEZISTA
Jesús M. Tibau

Aquest recull inclou 34 contes on els personatges sovint busquen el fràgil equilibri entre el passat i el futur, entre els somnis i la realitat, i aquesta indecisió pot arribar a provocar vertigen.
Amb tendresa i sentit de l'humor, l'autor ens presenta petits retalls d'històries que ens faran pensar, o que ens deixaran un somriure simpàtic als llavis.
Molts d'aquests relats estan ambientats al seu poble, Cornudella de Montsant, on les muntanyes, d'alguna manera, es tornen personatge. Alguns d'aquest relats han estat premiats amb el premi Valldoreix 2004, el Premi de les Lletres Vila de Corbera 2006, el tercer lloc als Premis La Mar de les Lletres 2006 de Calafell i l'accèssit al premi Joan Cid i Mulet de Jesús.

5 comentaris:

  1. un trapezista que m'ha sortit molt viatger

    ResponElimina
  2. Els trapezistes viatgen per una corda i volen pel cel de la carpa, i gairebé acaricien el somni dels àngels...
    Serà un plaer tenir-te al Club de Lectura!

    ResponElimina
  3. M´agradaria poder venir avui a la trobada del Club de Lectura per a saludar al Jesús M. Fa temps vaig llegir els seus contes i em van agradar. Tenen una sensibilitat exquisita.
    Miraré de poder arribar a temps.

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt, el meu preferit
    Matar l'enyorament

    ResponElimina
  5. Espléndit. Curt i precís. Ple d' observacions d'una gran sensibilitat. Àgil i facil de llegir. La historia dels llençols, irrepetible i la del escriptor mediocre... com la vida mateixa.
    Deu dona mocador a qui no te mocs!

    ResponElimina