LA FABULOSA HISTÒRIA D'EN HENRY N. BROWN (Mont-roig)


Sóc ciutadà del món, però vaig néixer a Bath el 16 de juliol de 1921, quan l'Alice em va cosis el segon ull. Em dic Henry N. Brown i sóc un osset de peluix. Però no sóc un osset qualsevol, perquè l'Alice em va introduir un secret que ella anomenava "amor" i que em fa diferent.
Ara que ja tinc vuitanta anys i no sóc la joguina preferida dels nens, m'he deixat convèncer i us explicaré la meva història, una història que és també la de tots els qui he estimat al llarg dels anys, a Anglaterra, França, Alemanya, Noruega, Itàlia, Hongria... i fins i tot a Nova York!
Us parlaré de la guerra que va assolar Europa i va entristir molts cors, però també de la felicitat de compartir vivènvies, de donar consol i alegria, de formar part d'una família, d'haver conquistat petits i grans. Tinc tantes coses per explicar... Aquesta és la meva història.
Que jo sigui un ossset de peluix no us molesta, oi?

Trobada dilluns 4 d'abril a les 7 de la tarda 
a la Biblioteca de Mont-roig

1 comentari:

  1. El recomano! A mi m,ha agradat molt, no fare 'spoiler', nomes us diré que es un d'aquests llibres que no pots deixar de llegir

    ResponElimina